One Jeans Four Outfit - Part 1



Hello everyone, today i want to share my firts collaboration project with Levi' s. Here you can find four different outfit with one jeans, Demi Curve ID Jeans. I want to make different outfits for varied places with just one classical jeans. Hope you like these photos! Please don' t forget to make some comments, they are very important to me!

Herkese merhaba, bugün sizin için güzel bir sürprizim var! Ekim ayının 31 ile blogumun ikinci yıl dönümü doluyor. Blog yazmaya ilk başladığım günlerden bu yana bir sürü şey değişti. Birçok güzel insanla tanıştım, eğlenceli organizasyonlara katıldım, gelen her yoruma maile aynı heyecanla cevaplar verdim. Yeri geldi sizlerle dertleştim yeri geldi tavsiye istedim, şimdi de sizler için bir hediye vermek istedim. 
Geçen haftalarda Levi' s ile bir çekim gerçekleştirdik. Hepimizin bildiği gibi Levi' s dünyada önde gelen giyim firmalarından bir tanesi, özellikle günlük hayatta jean seçimlerinde birçok kişinin tercih ettiği bir marka. Bende  bir Levi' s sever olarak sizin için İstinye Park mağazasına gittim ve kendime uygun Curve ID Jeanimi buldum.
Sadece jeanimi bulmakla kalmadım sizler için aynı Demi Curve ID Jean ile dört farklı kombin hazırladım.
Birçok ürün arasından neden bir jean seçtiğime gelince, şimdiye kadar blogumda da bir parçayı birden çok sefer değişik parçalarla kombinledim ve sizlere bu konuda yardımcı olmak istedim, bu çekimde de üzerimize uyan tek bir parça jean ile farklı ortamlara nasıl uyum sağlarız onu göstermek istedim.
Umarım beğenirsiniz.


Sizler için ilk seçtiğim kombin her ortamla ve renkle uyum sağlayabilen klasik lacivert Demi Curve ID jean üzerine her sezon favorim olan çizgili bir bluz oldu. Bu kombini tam bir kurtarıcı olan açık mavi bir jean gömlekle ve taba rengi kemer booties ikilisi ile tamamladım. Sezonun askeri trendi içinse parkayı tercih ettim.





















Sizler için seçtiğim ikinci kombin ise arkadaşlarla yapılan eğlenceli gece görüşmeleri için. Klasik bir jeani yine klasik bir beyaz gömlek ile kullanıp altın rengi aksesuarlar ve iddialı bir ayakkabı ile tamamlamak istedim.








Bu kombinleri nasıl buldunuz merak ediyorum, yorumlarınız benim için değerli unutmayın!
Yarın sizler için seçtiğim diğer iki kombini paylaşacağım. 
Takibe devam!

Fotoğraflar : Tais Yıldız

7 yorum:

les jolies dedi ki...

Love your style!
les jolies recently posted.. What Else..?!.

Unknown dedi ki...

you are really really beautiful chick and your blog too
take a look
http://www.memasquerate.com/

Adsız dedi ki...

Kolyeye ba-yıl-dım!

Bu arada, burası Capitol Levis di mi?

una futura neoyorkina dedi ki...

LOVE LOVE LOVE
I LIKE IT!
You necklace is precious :O
http://millonesdeimpulsosvitales.blogspot.com.es/2012/10/outfits-outfits-ouuuuutfits.html visit my blog!
KISS KISS

Fábio Martins dedi ki...

You're pretty :)

Adsız dedi ki...

Bayıldım,çok güzel kombinler olmuş ayrıca makyajına da bayıldım.Bir ara makyaj postu yapar mısın özellikle burda uyguladığın makyaja bayıldım :)

Unknown dedi ki...

Blogun gün geçtikçe daha da güzelleşiyor:D

Kot gömlek giydiğin kombin çok güzel olmuş. Ayakkabılar harika, ,
eline sağlık.

Ben de çekilişe katılmak istiyorum facebook ismim:
Ayşe Yörükoğlu, ayse_yorukoglu@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...