ifw12 day 4


Hello everyone, here is my last outfit from fashion week, hope you enjoy these fashion week posts. Look of the fourth and also the last day is my favourite. I believe that is comfy but at the same time stylish outfit.
Do you agree with me?

Herkese merhaba, moda haftası ile ilgili son postum ile karşınızdayım, umarım bu postlardan keyif almışsınızıdır. Dördüncü ve son gün giydiğim bu kombin benim favorimdi. Hem rahat hem de stil sahibi bir look olduğunu düşünüyorum.
Siz de bu kombini benim kadar beğendiniz mi? 




markafoni blog

markafoni blog
Zara Leather Skirt, Belt and Slippers, Beymen Club White Shirt,
 H&M Neon Necklace, Mudo Clutch



19 yorum:

Berrilla dedi ki...

işte ben bunu çok sevdim! kemerini Asos'tan aldığını düşünmüştüm ama yanılmışım :)

Shopaholic dedi ki...

Kesinlikle çok çok beğendim! Kemer uzun süredir benim de markajımda. Etekle şahane olmuş. Kolye de bu kombinin arasında çok güzel ortaya çıkmış.

Ufak bir sorum var bu arada; bu eteği alıp almamak arasında gidip geldim kaç kez ve almadım. Çünkü sanki pilelerin şekli bozulabilir gibi geldi bana birkaç kez giydikten sonra. E ütülenmez de bu malum... Hiç öyle bir sorunla karşılaştın mı giydiğin zamanlarda?

Kier Mellour dedi ki...

OMG I am obsessed with that belt!!

With Love From Hollywood,
Kier
Fashion Addict
Pinterest!

fashiononboard dedi ki...

ve bekledigim an! cok basarili bir kombindi bu, simdi daha detaylica da inceleyebildigime sevindim. aksesuarlarin ve makyajin kiyafetin ne onune gecmis ne gerisinde kalmis, hersey dengeli. dort dortluk bir look!

fashiononboard.net

Lulu's life dedi ki...

ben bu kombine bayildim.. cok guzel ! tebrik ederim tatlim ;)

Madam Chic dedi ki...

@Shopaholic : teşekkür ederim (: daha bir kere giyme şansım oldu ancak terziye çantalar içinde gitti geldi bütün gün üstümdeydi her hangi bir buruşma sorunum olmadı.

fashion doctor dedi ki...

cery clean and chic! love your necklace! xxxxx

badebebek dedi ki...

kibar neşeli seviyeli dengeli bir kombin ...

saçlar ve makyajla birleşince hafızalara kazındı bile...

tebrikler

Virginia dedi ki...

Love the whole outfit! gorgeous! specially your shoes!!!
kisses!

CaramelRockAngel dedi ki...

WOOOOWW!Amazing belt!!I love it.And u have a grete style

What's Next dedi ki...

biliyorsun bu kombini çok sevdim ben! fazla söze gerek yok, spiky seviyoruz ;) kemerin zaradan olduğunu bilmiyordum, gittiğim bir ara aklımda :)

samecookiesdifferent dedi ki...

great necklace, skirt and loafer!
xx the cookies
share the feeling
samecookiesdifferent.blogspot.com
visit <3

The Rubber Doll by Pepa dedi ki...

chic! great look! :)

http://therubberdoll.com

LAMSE MOBİLYA VE DEKORASYON dedi ki...

Harika bir kombin olmuş. Beyaz gömlek, deri midi boy etek ve loaferlar ile süper görünüyorsun. Her parça favorim!

Unknown dedi ki...

rock ruhunu çok seviyorum uyumlu look olunca da çok cool görünümler yakalanıyor


www.rookieicon.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Merhaba etegi yeni mi aldin yoksa eski sezon mu paylasirsan cok sevinirim bu arada kombin muthis :)
Sare

Madam Chic dedi ki...

@Sare: teşekkür ederim eteği o hafta içerisinde aldım. Kış sezonu ama Anadolu yakasında birçok mağazada çoktan bitmişti!

Adsız dedi ki...

Cok tesekkur ederimm:) Sare

livewithstyle-ewa dedi ki...

Great outfit esp skirt and shoes!
Would you like ot follow each other?
xoxo Ewa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...