Look of the day


Hello everyone, here is a casual outfit from the last weekend. Before the weather has cooled down last times i prefered to wear a skirt with bared legs, hope you like it.
By the way İstanbul Fashion Week will start tomorrow. I' ll be there for catwalks. If you want to say hi to me or if you want to be informed about fashion shows and anbiance you can follow me on Twitter or find me on İnstagram my user name is ipek_degirmenci.

Herkese merhaba, geçen hafta sonundan kalma rahat bir kombin ile karşınızdayım. Havalar soğumadan son kez eteklerimi giyiyorum, umarım beğenirsiniz.
Bu arada yarın itibari ile İstanbul Moda Haftası başlıyor. Ben de merakla beklediğim defileleri takip etmek için orada olacağım. Orada olup da benimle tanışmak isterseniz ya da gelemeyip defilelerden ve ortamdan haberdar olmak isterseniz beni Twitter ve ipek_degirmenci adı ile İnstagramdan takibe alabilirsiniz.






H&M Skirt, Mango White Tee, Zara Jacket, 
Urbaks Satchel Bag, DİY Necklace

5 yorum:

Ecem Akar dedi ki...

etege ve kombinlemene bayildim harika:)

http://www.ecemakar.com/

Unknown dedi ki...

cool! love it!

http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

NİNO dedi ki...

bu etegin elbisesi de bende var ama senin bu kombinine bayıldımmm..

Sevgiler

Yelis dedi ki...

Blogunu bıkmadan usanmadan ne paylaşsan anında bakıyorum benimde yeni açtığım bloguma davet etsem seni :)

http://yelisv.blogspot.com/

Görüşmek üzere...

mirel dedi ki...

Etek harika.. Saclarina bayildim bu arada :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...