ifw12 day 1


Hello everyone, İstanbul Fashion Week is over. For the first time i attended everyday so i had a chance to follow many of fashion shows. From my perspective i can say that these four days are very efective. I met lots of people which i followed on internet also i had lovely chitchats with my blogger friends. 
For the first day of fashion week, i prefered to wear lace detailed peplum blouse with a clasical flare jeans.
Also i wore a neon necklace to give some colour to outfit.
Do you like or not?

Herkese merhaba, cumartesi günü itibari ile bir moda haftasını daha geride bıraktık. Bu sene ilk defa dört güne de katıldım, birçok defileyi takip etme şansım oldu. Benim açımdan çok verimli dört gündü diyebilirim. İnternet aracılığı ile takip ettiğim birçok kişi ile tanıştım, daha önceden tanıdığım blogger arkadaşlarımla vakit geçirdim tabi bir sürüde defile izledim. Gerek defilelerde gerekse organizasyonda ufak tefek eksiklikler olsa da geçen senelere oranla çok daha verimli ve başarılı bir moda haftası olduğunu söyleyebilirim. 
Benim ilk gün için ne giydiğime gelirsek... Moda haftasının ilk günü bu sezonun öne çıkan trendlerinden peplum bir parça tercih etmek istedim. Bluzun önüne geçmemesi için klasik ispanyol paça bir pantolon giydim. Kombine renk vermesi içinse neon ve taş detaylı bir kolye kullandım. 
Nasıl buldunuz?
















Diy Peplum Blouse, H&M Necklace, Zara Jacket, GAP Jeans, 
Urbaks Satchel Bag

3 yorum:

melisa dedi ki...

peplum bluzlara bakıyorum ama hiç birini bu üstündeki kadar beğenmedim.DIY hem de ? nasıl yaptın neyi kullandın harika bu!

Madam Chic dedi ki...

@melisa : teşekkürler (: kullanmadığım bir elbisenin etek kısmını kestim.

Unknown dedi ki...

peplumuna o günde bayılmıştım perfect :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...