New Beginnings


Hello to all of you after a long period of silence! These days i' m not a good blogger, because there are some new beginnings in my life, a new flat, a new job and ofcourse a new intensive semester! So a new post from new apartment with new beret and boots is suitable for my current life style!

Uzun bir sessizlik döneminden sonra hepinize merhaba! Bu aralar pek burası ile ilgilenemiyorum çünkü hayatımda bir sürü yeni başlangıçlar var, yeni bir ev, yeni bir iş ve tabi ki en yoğunundan yeni bir okul dönemi! Ben blogdan uzakken kış geldi ve benim için bere şal ve bot dönemi açıldı. Yeni kış sezonuna yeni evden yeni bere ve botlarla yeni bir post yakışır o zaman.











Zara Jacket and Sunnies, H&M Dress, Boots, Beret and Necklace,
Urbaks Satchel Bag, Topshop Ring and Leather Cuff

5 yorum:

sunshine dedi ki...

yeni evinde umarım hep mutlu anlar yaşarsın ipekcim..yeni işinde başarılar hem okuyup hem çalışmak oldukça zor olmalı..sen ne giysen yakıştırıyosun=)) bloguna bakarken hep zevk alıyorumm..

sunshine dedi ki...

bu arada evinin manzarası kız kulesi miii?? ahh istanbulda yaşamayı çok istiyorum çocukluk hayalim istanbul benim umarım gerçkleştrcem bi gün =))

fashionfromsmyrna dedi ki...

bu ceket sana cok yakısıyor:)

fashionfromsmyrna.blogspot.com

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

güle güle otur yeni evinde.. bereye bayıldım:) çok şık olmussun herzamnki gibi..

ZeynCo dedi ki...

kışa güzel bir giriş olmuş kombinini çok begendım. şapka da yakşmış=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...