Happy Second Birthday!



Hello everyone, yesterday was the second anniversary of my blog! Thank you so much for sharing my passion with me, and lovely comments all time!
Happy second anniversary Madam Chic!

Herkese merhaba, dün blogumun ikinci yılını doldurmasını kutlamak için yaptığımız çekiliş kazananını açıkladım ama teşekkür yazısı yeni kombin postu ile gelsin istediğim için bugüne kaldı. İki senedir benimle beraber bu tutkuyu paylaşan, mail ve yorumlarla bana destek olan herkese çok teşekkürler!
Hep beraber güzel senelere!












Mavi Jeans, Sweater from a local shop ( Terkos Pasajı ), H&M Leather Bracelets and Earings,
Tissot Watch, Topshop Leather Cuff, Mulberry Bag, Zara Sunnies,
Converse Sneakers

6 yorum:

Selin Çetinkaya dedi ki...

Nice bol fan'li senelere İpe2kçim:)

üzüm kuşu dedi ki...

bu kazaklardan bir iki yerde görmüştüm ama beğenmemiştim üzerinde ne güzel durmuş

Belleeamie dedi ki...

Nice yillara :))
Kazak cok hos cok begendim :)
takibindeyim
beklerim
belleeamie.blogspot.co.uk

Patricia dedi ki...

Congrats! Your comfy look is perfect :)

Fashion-beam.blogspot.com

Adsız dedi ki...

ya kotunun modeli serena mı acaba?

individuelle dedi ki...

blogunu yeni kesfediyorum, nice yillara ! üzerindeki kazaga bayildim, terkos pasajinda da yok yok hani cok yakismis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...