Pow!


Hello, for the first day of eid i wanted to wear something cheerful and bright. So i prefered to wear my comic book efect detailed sweater with my red lipstick. These days i like to use my hair wavy.
Do you like this look?

Merhaba, bayramın birinci günü için enerjik ve neşeli bir şeyler giymek istedim. Bu sonbahar kış sezonunda bir çok yerde göreceğimiz çizgi roman efektli kazağım ve kırmızı rujumla istediğim görüntüyü yakaladım. Bu aralar saçlarımı dalgalı kullanmayı seviyorum. Nasıl buldunuz?
Herkese mutlu bayramlar!

P.s: Levi' s çekilişi için son günler! Katılmak için; buraya tıklayabilirsiniz.










GAP Jeans, Vakkorama Shirt, Sweater from a local shop (Beşiktaş Çarşı), 
Longchamp Bag, Converse Sneakers, Zara Sunnies, Earings from moms closet


12 yorum:

Moda Masalları dedi ki...

Bu cizgi roman olayini sevmeyen yoktur heralde :) bugunlerde cok sık gormeye basladim. Enerji dolu duruyor :)) sana da iyi bayramlar

Unknown dedi ki...

omg i love your style!

Mineyy dedi ki...

Kazağına bayıldım, artık çokça çizgi roman efektli şeylere rastlicaz sanırım bundan sonra :)
İyi bayramlar :)
http://smartchickmine.blogspot.com/

What's Next dedi ki...

bu efektli t-shirt & sweatshirt ne varsa bayılıyorum! cidden enerjik bir görünüm vermiş, bu arada kırmızı ruj sana çok yakışıyormuş; daha sık sürmelisin bence ;)

Ænne dedi ki...

Your sweater is amazing!!

Kisses Anne
http://annenobody.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

<3 kazak^^

Unknown dedi ki...

kazağından istiyorum :)


rookeicon.blogspot.com

Gizem dedi ki...

çok güzel uymuş çantanla :)

Unknown dedi ki...

You have awesome style! I love your hair <3 maybe you could check out my blog sometime? xoxo www.bvlgaridreams.blogspot.co.uk

estellelamode.com dedi ki...

Love the sweater, it's so cool!

Xx
www.estellelamode.com

Adsız dedi ki...

sweat çok şeker ya

individuelle dedi ki...

üzerindeki pow! sweater su aralar primark´da da var

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...